Vélemények Katáról

Lang Alex: Tóth Kata barátom egy dalt ír!

Az EMBERIESSÉG HIMNUSZÁT

Nem tollal teszi és nem papírra, tettei hangjegyei vésődnek be a pesti flaszterba.
Jelölöm Katát a Jószolgálati díjra, nem jár neki, ő maga a jó szolgálat!

Mónus Angéla: Ma végre elkísértem Tóth Kata -t "ételt osztani ;) Kicsit arrébb egy orosz hajléktalan "lakik", fura volt megszólítani, és kicsit féltem is felébreszteni, mert nem beszélek oroszul, de nem is kellett. Amikor eljöttem, félúton még hátranézett és láttam már eszik. Neki azért a sorstársaitól sokkal nehezebb lehet.

Radocsai Katalin: Drága Kata ! A jó Isten áldjon meg a törődésedért, a segítésedért ! Te egy Magyar Teréz anya vagy ! Nincsenek jó szavak, amivel méltatni lehetne azt, amit az emberekért teszel ! Óriási köszönet Neked ! Tudom, hogy elnyered a méltó jutalmad, és azt is tudom, hogy nem ez jár a fejedben miközben ezt a munkát végzed !!!! Óriási ölelés !

Mari Koltai: Koszonet es elismeres mindazert az onzetlensegert, faradozasert, ami jellemzi ezeket a segitokesz embereket.

Kovács Judit: Hozzád mennék az aluljáróba, ha nem lenne fedelem. 

Szalai Zsanett Pynky: Nagyon köszönöm, Kata, hogy minden nap beszámolsz nekünk, mert nagyon fontos hogy lássuk mi az amit tenni lehet és hogyan tudunk mi is odafordulni az elesettekhez.

Tibor Turcsik: Ma viszont nekem volt borzasztó napom, veled és a "tieiddel" kapcsolatban! Álltalában az az első reggel, hogy a rádiót bekapcsoljuk s csak aztán nyissuk ki a szemünket. Nahát mire kellett ébredni, innen is, onnan is csak a külömbféle járványok elterjedését hallottam :-( Egyből Te jutottál eszembe! Mi lenne ha te is lebetegednél, mi lenne velők?

Sándor Juhász: Kata! Személyedben egy olyan önzetlen,fáradhatatlan, segítőkész embert,,barátot ismertem meg, akiből csak EGY VAN!!!! Puszi Papó!

Virányi András: Csak ember, és csak segít! Leveszem a kalapom

Ildikó Nagyné Horváth: én is olvasom minden nap a beszámolóját és nagyon csodálom és tisztelem!

Sándorné Kósa Brigitta: Tóth Kata a hajléktalanok ide-oda repkedő mentőangyala. Egyszerre van több helyszínen. Etet, gyógyít, ápol, támogat, fejben tart, figyel, szervez, gondoskodik. Magányos farkas abból a szempontból, hogy maga szervezi a körülötte élő hajléktalan emberek segítését. Nincs mögötte egyesület, szervezet, hálózat, csak sok-sok barát, alkalmi segítő, akikkel összefogva hegyeket képes megmozgatni. Tavaly megszervezte a hajléktalanok főzőversenyét, többször gyűjtött rászoruló gyerekeknek iskolatáskát, iskolaszert. Idén decemberben kisvasútoztatott miskolci gyerekeket, és számtalan alkalommal vendégelte már meg meleg étellel a hajléktalan barátait.