Január 6. - ételosztás előkészületek

Jó estét mindenkinek!
A mai napom nagyon pozitív volt.
Természetesen dolgoztam, de közben állandóan lógtam a telefonon is, mert a holnapi napot is szervezni kellett, és persze Józsi ügyét is intéztem.

Hazakerült végre az egyik bográcsom, így aztán semmi akadálya, hogy holnap kész legyen az 500 adag étel.
Aztán elmentem a Pohárcenter Kft-be elhozni az eldobható műanyag tányérokat, poharakat és kanalakat az ételosztáshoz.
Miután hazajöttem, jött egy üzenet, hogy Ballya Évi elküld egy csomó almát, és a drága jó Gottfried Béla Connerth néhány meleg takaró és pulóver kíséretében el is hozza nekem. Közben már jöttek a felajánlások folyamatosan. Két ágybetét is arra várt, hogy megkönnyítse az én hajléktalanjaim életét. Gottfried Béla Connerth felajánlotta, hogy elmegy érte, és elhozza. Köszönet a matracért Frantz Julianna és Szűcsné Marcsi.

Délután elkezdtem főzni az "enyéim" vacsoráját, és miközben a kaja készült, még befutott egy adag tej, kockacukor, fűszer is a holnapi főzéshez, Szabó Ildikó férje hozta. Úgy volt, hogy holnap jönnek kávét osztani, mert Ildikó eddig mindig ezt a pozíciót töltötte be az ételosztásnál, de ebben a hidegben egy kismamának otthon a helye.

Mikor kész lett a vacsora, ami jó tartalmas krumpli leves lett sok füstölt szalonnával, lementem az aluljáróba, ahol már nagyon vártak.
Jó hírek is voltak. Lindáék elköltöztek. Biztos elmentek valami szállóra.
Csabi ma nagyon humoros kedvében volt, a forró leves feldobta.
Zoli és Misi két tányérral is ettek, és még későbbre is raktak el maguknak.
Közben jött egy úr, aki forró teát és lencsefőzeléket hozott.

Kicsit félve jött az asztalhoz, és félszegen adta oda az adományát.
Remélem látta, hogy örülünk neki. Egy hölgy is jött, ő süteményt hozott.

Aztán Zoli hazakísért, mert még volt tartalék paplanom és párnám Évi jóvoltából. Így vittünk még le mindenkinek plusz takarót, és került egy kis házipálinka is a nagy hideg ellen.
Közben telefonált Gottfried Béla Connerth, hogy megérkezett az egyik ágybetét Érdről, már hozzák is le az aluljáróba.
Mindjárt be is raktuk a helyére. Misi először szégyenlősködött, de aztán átpakolta a holmiját a földön lévő takarókról az ágyra.
Kiosztottam a nadrágokat, pulóvereket. és elfelejtettem levinni a meghatalmazást Józsinak.
Mondtam, hogy visszamegyek még vele, de azt mondta, hogy ne mászkáljak annyit, inkább pihenjek, és majd holnap megcsináljuk. Hétvégén úgysem lehet ügyeket intézni.
Megbeszéltük, hogy holnap reggel a forró teával viszem a papírt is.

Csak remélem, hogy baj nélkül átvészelik az éjszakát.
Mikor hazafelé jöttem az aluljáróból telefonált Horváth István, hogy meghozta a megtisztított hagymát és burgonyát. Köszönet érte Kunu Lenkének és csapatának!

Ma egy sikeres nap volt, hiszen mindenki összefogott, hogy emberek életben maradjanak.

Szerző: Tóth Kata (Katika, Anya)
Forrás: Kendő Ereje