Január 15.

Sziasztok!
Ma magánéletet éltem, így aztán reggel csak gyorsan széthordtam a reggelit az "enyéim" között, mindenkire jutott tíz percem, aztán már rohantam is tovább.
Ma nagyon meg voltam kímélve, mert a vacsorát Pelsőcziné Hosszú Katalin készítette és hozta ki az aluljáróba.
Neki is vasárnap volt, így gyors osztás a forró levesből, és már ment is tovább, mert gyerekei várták.
Én még picit beszélgettem Zolival, akinek be van gyulladva a szeme, de azt mondja, hogy a kórházig már kibírja így is. Nem számít!

Mindkét Csaba dolgozott, amikor odamentünk, így ma ők langyosan fogják megenni az éltető húslevest.
Misinek vittem egy táskát, amiben a borotválkozós cuccait tarthatja, Csabi kapott ételhordót, mert a munkahelyéről néha tud hozni maradék kaját, amit szét tud osztani a többiek között, hiszen ő egy konyhán kapott munkát.
Nem sokáig marad már az aluljáróban, mert az első fizetéséből szállóra fog költözni. Egy normális, tiszta, fizetős helyre.
Csaba is terveket szövöget, mint ahogy tegnap megsúgta.
Józsit holnap reggel beküldöm a kórházba, mert nincs túl jól. Nem bír átmelegedni, de most már legalább hajlandó bemenni.
Igaz, megígértem neki, hogy naponta megyek hozzá, és odafigyelek a holmijaira is.
Ő még nem tudja, hogy nekem más terveim vannak.
De ezt nem akarom elkiabálni.
Laci most nagyon jó passzban volt, és Mamika is feltűnően élénk volt. Mindketten éhesek lehettek, mert nagyon nézegettek a lejáró felé, amikor érkeztünk a kajával. Már vártak bennünket.
Most már mindenki nyugovóra tért, és reméljük, hogy egy boldogabb, és kevésbé hideg hét fog elkezdődni holnap.
Békés vasárnap estét kívánok mindenkinek!

tkjan4_3.jpg