Január 7. - ételosztás

tkjan7_4.jpgtkjan7_3.jpgtkjan7_5.jpgtkjan7_1.jpgtkjan7_2.jpgTúl vagyunk az ételosztáson. Nem voltak nagyon sokan, hiszen meglehetősen hideg volt, így aztán mindenki legalább háromszor repetázott. A kaja forró volt, és került még kompót és forró tea, feketekávé is az ebéd mellé. Mindenki kapott uzsonna csomagot is. Így aztán ma talán kicsit könnyebb lesz az élet azoknak az embereknek, akik a mínuszokban kb. egy órát sorakoztak azért, hogy ételhez jussanak.
Sajnos Kiszelly Zoltán "úr" nem jött el, hiába invitáltam erre az ételosztásra.
Az aluljáróban eközben a pohárba belefagyott a tea.
Hála Szűcsné Marcsi jó szívének, és Gottfried Béla Connerth segítőkészségének ma újabb ágybetét került le az aluljáróban lakókhoz. Így már csak három betét kell, és mindenki védve lesz attól, hogy alulról felfázzanak.
Ma a főzés közben kétszer is leszaladtam hozzájuk, mert aggódtam értük. Kaptak forró teát. Csaba szerint a világ legjobb teáját amúgy is én főzöm.
Aggódva kérdezték reggel, hogy de azért este még le tudok menni, vagy nagyon fáradt leszek?
Mondtam, hogy nagyon fáradt leszek, de azért megbeszéltük a babgulyást, így aztán kajaosztás után megfőzöm az életmentő levest.
Most éppen üldögélek a romok tetején, és leginkább elképzelni sem tudom, hogyan lesz itt rend. Valahogy a rendrakásra, mosogatásra soha nem marad senki.
Persze mindenki nagyon elfáradt, és hideg is volt, de most én sem vagyok toppon.
Na mindegy, készül a babgulyás, aztán megyek az aluljáróba. Most ott nagyobb a rend mint nálam.
Aztán majd valami kialakul.
Köszönöm azoknak akik hozzájárultak a nap sikeréhez.
Jó volt ma is veletek.
Kati Gömöri, külön köszönöm neked a süteményt.